Lietotāju noteikumi

Konfidencialitātes politika un informācijas drošība

  1. Visi personas dati, kas ievadīti interneta veikala A/S Dimela Veta Latvija (www.specific.lv) pasūtījumu noformēšanas sistēmā, tiek uzskatīti par konfidenciālu informāciju. Uzņēmums apņemas neizpaust klienta personas datus trešajām pusēm. Uzņēmums izmanto klienta personas datus preču nosūtīšanai klientam un sastādot atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar pasūtījumiem.
  2. Klientam ir tiesības pieprasīt izdzēst savus datus no uzņēmuma datu bāzes.
  3. Pārdevējam nav pieejama klienta ievadītā informācija par bankas karti. Lai veiktu darījumu, klients tiek pārsūtīts uz Bankas karšu centra drošo vidi. Maksājuma veikšanas brīdī kartes īpašnieks ievada kartes datus datu bāzē, kas atrodas uz Bankas karšu centra servera, kur notiek šo datu saglabāšana.
  4. Gadījumā, ja rodas jautājumi, jūs varat sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu pa elektronisko pastu: specific@specific.lv, vai zvanot uz tālruni +371 67610001.
Preces nosūtīšanas un nodošanas kārtība  
  1. Barība SPECIFIC ir diētiska barība. Pirms SPECIFIC barības lietošanas, konsultējieties ar savu veterinārārstu!
  2. Preces piegādi nodrošinam TIKAI Latvijas teritorijā.
  3. Pasūtījuma izpildi uzsākam uzreiz pēc apmaksas saņemšanas, par ko klientam tiek izsūtīta elektroniska vēstule ar pasūtījuma apstiprinājumu.
  4. Piegādes laiks – 1-2 darba dienas. Brīvdienās piegāde netiek veikta.
  5. Kurjers piegādās preci uz jūsu norādīto adresi.
  6. Paredzētajā piegādes dienā neizslēdziet telefonu un nodrošiniet, lai tas atrastos uztveršanas zonā.

 
Preces atgriešana
Ja pasūtītā prece neatbilst cerētajam, jums ir tiesības atgriezt vai apmainīt preci 14 dienu laikā no tās saņemšanas brīža.
Tiesības uz preces atgriešanu ir šādos gadījumos:
1. Piegādātā prece neatbilst pasūtītajai precei.
     
1.1. Piegādātājai precei ir defekti.
2. 1. un 1.1.punktos norādītajos gadījumos pircējam ir jāinformē pārdevējs par vēlmi atgriezt preci. Pircējam ir jānosūta pieprasījums brīvā formā uz vienu no A/S Dimela Veta Latvija sakaru kanāliem.
2.1. Gadījumā, ja atgriešana tiek veikta 1. un 1.1.punktos norādīto iemeslu dēļ, A/S Dimela Veta Latvija piedāvā pircējam jaunu preci vai citu preci.
2.2. Gadījumā, ja pircējs nevēlas citu preci, viņam tiek atgriezta par preci samaksātā summa.
2.3. 1. un 1.1.punktos norādītajos gadījumos transporta izmaksas par preces atgriešanu apmaksā pārdevējs.
3. Gadījumā, ja pircējs grib atgriezt preci citu iemeslu dēļ (14 dienu iepazīšanās periods), tad transporta izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, apmaksā pircējs.
 
Lai noformētu preces atgriešanu un (vai) apmaiņu, sazinieties ar mums pa elektronisko pastu specific@specific.lv, vai zvanot pa tālruni
uz numuru  +371 67610001.

Kad būsim saņēmuši iesniegumu par preces atgriešanu, mēs sazināsimies ar jums trīs darba dienu laikā un precizēsim preces atgriešanas un (vai) apmaiņas detaļas. A/S Dimela Veta Latvija atgriezīs pircējam naudu par atgriezto preci 7 darba dienu laikā no dienas, kad prece atgriezusies A/S Dimela Veta Latvija noliktavā.
 
NB! Atgriezt un (vai) mainīt iespējams tikai preci, kuras iepakojums nav ticis atvērts.
Attiecībā uz visām A/S Dimela Veta Latvija precēm spēkā ir Saistību tiesību likumā paredzētā pretenziju izvirzīšanas kārtība.