Pārdošanas noteikumi un privātuma politika

Interneta veikala www.specific.lv (turpmāk Interneta veikals) īpašnieks ir AS Dimedium Latvija  (reģistrācijas numurs 46603000471), kura juridiskā adrese ir Ozolu iela 28, Jaunmārupe, Mārupes novads, LV-2166

Pārdošanas līguma spēkā esamība, informācija par produktu un cenu. 

Pārdošanas noteikumi attiecas uz preču iegādi no Interneta veikala.

Interneta veikalā nopērkamo preču cenas ir norādītas pie precēm. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 35 €, cenai tiks pievienota piegādes maksa, kas tiks parādīta pircējam, veicot pasūtījumu.

Informācija par preci tiek sniegta Interneta veikalā tieši pie preces.

Pasūtījuma noformēšana

Lai pasūtītu produktus, vēlamie produkti ir jāpievieno iepirkumu grozam. Lai pabeigtu pasūtījumu, ir jāaizpilda nepieciešamie datu lauki un jāapmaksā pasūtījums, izmantojot internetbanku. Ja Interneta veikalā nav pieejams piemērots apmaksas veids, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pasti adresi info@specific.lv un jums tiks nosūtīts rēķins apmaksai ar bankas pārskaitījumu.

Līgums stājas spēkā no iemaksājamās summas saņemšanas Interneta veikala norēķinu kontā.

Ja pasūtītās preces nevar piegādāt, jo precess nav noliktavā vai cita iemesla dēļ, pircējs par to tiks informēts pēc iespējas ātrāk un samaksātā nauda, ieskaitot preces piegādes izmaksas, tiks nekavējoties atgriezta, bet ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no paziņojuma nosūtīšanas.

Piegāde

Preču piegādes izmaksas sedz pircējs, un atbilstošā informācija par cenu tiek parādīta blakus piegādes veidam. Pasūtījumiem virs 35€ piegādes izmaksas netiek pievienotas. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 35 €, rēķinam tiks pieskaitīta transporta maksa par piegādi ar kurjeru 3,50 €, piegāde uz Omniva pakomātu 3 €. Pircējs pats bez maksas preces var izņemt adresē Ozolu iela 28, Jaunmārupe, Mārupes novads, LV-2166 (atvērts P-C 10-17 un Pk. 10-16). 

Sūtījumi parasti nonāk pircēja norādītajā galamērķī 2-5 darba dienu laikā no preces iegādes brīža. Preces pircējam piegādā Omniva kurjers darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai. Preču paredzamajā saņemšanas dienā, lūdzu, turiet tālruni tuvumā un ieslēgtu.

Izņēmuma gadījumos preces piegādes tiesības pagarinās līdz 45 kalendārajām dienām.

Atteikšanās tiesības

Pircējam pēc pasūtījuma saņemšanas ir tiesības 14 dienu laikā atkāpties no interneta veikalā noslēgtā līguma. Lai patērētājs izmantotu atteikuma tiesības, tam ir jāzina, ka atgriešana nav iespējama precei pēc tiešā iepakojuma atvēršanas. Precēm ir jābūt neatvērtām, nebojātām un sākotnējā izskatā. Tas attiecas uz visiem produktiem: www.specific.lv. 

Atteikšanās tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikšanās tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot citādi, kā tikai, lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un funkcionēšanu tādā veidā, kas ir atļauts preču pārbaudei fiziskajā veikalā.

Ja prece ir izmantota citiem nolūkiem, nekā tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un funkcionēšanu, vai, ja tām ir lietošanas vai nolietojuma pazīmes, Interneta veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces faktiskajai vērtībai. 

Lai noformētu preces atgriešanu un (vai) apmaiņu, sazinieties ar mums, rakstot uz e- pastu info@specific.lv, vai zvanot pa tālruni uz numuru  +371 67610001. 

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav tāds, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtītajai (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš ir nodevis preci preces pārvadātājam iepriekš minētajā laika periodā. 

Saņemot atgriezto preci, interneta veikals pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas, atmaksā visus no pircēja saskaņā ar līgumu saņemtos maksājumus.

Interneta veikals var atteikties izsniegt naudas atmaksu līdz brīdim, kad tas ir saņēmis preci, kas ir līguma priekšmets, vai līdz brīdim, kad pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka tas preci ir atgriezis. 

Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko parasto piegādes veidu, ko piedāvā interneta veikals, interneta veikalam nav jāatmaksā pircējam izmaksas, kas pārsniedz izmaksas, kas saistītas ar parasto piegādes veidu.

Interneta veikalam ir tiesības atkāpties no pārdošanas darījuma un pieprasīt no pirēja preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

Tiesības iesniegt sūdzību

Interneta veikals atbild par jebkuru pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektiem, kas pastāvējuši piegādes brīdī un kas atklājušies divu gadu laikā no preces piegādes dienas pircējam. Tiek pieņemts, ka defekts jau pastāvējis lietas nodošanas brīdī pircējam pirmā gada laikā, ja vien interneta veikals nepierāda pretējo.

Defekta gadījumā pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, sūtot e-pastu uz info@specific.lv vai zvanot pa tālruni +371 67610001. 

Interneta veikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces nodošanas pircējam.

Ja interneta veikalā iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals salabo vai samaina bojātās preces. Ja preces nav iespējams salabot vai samainīt, interneta veikals atmaksā pircējam visas ar pārdošanas līgumu saistītās maksas.

Interneta veikals uz patērētāja sūdzību atbild rakstiski 15 dienu laikā.

Klientu personas datu apstrāde

Interneta veikals apstrādā klienta sniegtos personas datus saskaņā ar personas datu aizsardzības likumā noteiktajām prasībām. Apstrādājamie personas dati ir dati, kas klientam tiek pieprasīti, reģistrējot kontu un/vai veicot pasūtījumu (vārds un uzvārds, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese, norēķinu konta numurs, iepirkumu groza saturs un pirkumu vēsture).

Interneta veikals apstrādā klienta personas datus pasūtījuma izpildei (tai skaitā ar pasūtījumu saistīto ziņojumu piegādei), preču apmaksai un preču piegādei.

Klienta personas datu pārzinis ir A/S Dimedium Latvija (reģistrācijas numurs 46603000471), ar juridisko adresi Ozolu iela 28, Jaunmārupe, Mārupes novads, LV-2166

Interneta veikals nenodod klienta personas datus trešajām personām, izņemot:

• kurjera pakalpojumu sniedzējam tādā apjomā, kāds nepieciešams preču vai pakalpojumu piegādei klientam;

• interneta veikala vadīšanai un klientu apkalpošanas nodrošināšanai.

Klienta personas dati tiek apstrādāti tikai un vienīgi pasūtījuma izpildes nolūkā, un pilnvarotie datu apstrādātāji nodrošina tādu pašu personas datu aizsardzības līmeni kā interneta veikals.

Klientam ir tiesības jebkurā laikā iepazīties ar saviem personas datiem un pieprasīt šo datu labošanu vai dzēšanu, ja vien likumā nav noteikts citādi.

Ja klients ir izteicis vēlmi saņemt internetveikala jaunumus, viņam vienmēr ir tiesības no tiem atteikties, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz interneta veikala e-pasta adresi info@specific.lv vai noklikšķinot uz atbilstošās saites, kas norādīta pie katra piedāvājuma.

Sīkdatnes

Mājaslapas www.specific.lv izmanto sīkdatnes (mazus datu failus, kas tiek saglabāti jūsu datorā, kad apmeklējat vietni). Sīkdatnes ļauj personalizēt klienta lietošanas pieredzi un uzlabot vietnes funkcionalitāti. Ja vēlaties, varat bloķēt sīkdatņu saglabāšanu savā interneta pārlūkprogrammā, taču tas var izraisīt atsevišķu e-veikala funkciju traucējumus.

Strīdu risināšana

Ja pircējam ir pretenzijas par interneta veikalu, tās jāsūta uz e-pastu uz info@specific.lv vai jāzvana uz tālruņa numuru: +371 67610001.

Ja pircējs un interneta veikals nevar atrisināt strīdu vienojoties, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Iepazīties ar procesuālajiem nosacījumiem un iesniegt pieteikumu var šeit. Patērētāju strīdu risināšanas komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp pircēju un interneta veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas.

Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdu risināšanas platformā.

Links: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage